Now Playing Tracks

dayanserceparmagim:

romantiksizofren:

dayanserceparmagim:

girensinavhaftasi:

ingilterepiremsesiniz:

girensinavhaftasi:

portakalcicegiparfumu:

Niye??

Guzel soru. Niçin??

Yakışıklı olunca götlerini kaldırıyorlar knk -,-,-

Yakisikli olmayanlarinda gotlerini kaldiriyolar aslinda.sss

erkeklerin götleri kalkık aq 

Bu zihniyetten dolayi yanliz kalios hepsininki kalkik degil

nah kalkık değil biraz bile sevgi göstersek amk beyinsizleri bi havalara bi triplere giriyo böle ‘istemiyosan mesaj atma’ felanlar 

Şimdi 1. Geleneksel Tumblr Evlendirme şenliği yapıyoruz herkes birine anonimden evlenme teklif etsin

kemiksizkurukafa:

tardisgorenmasumuzayli:

bitlimayonez:

hayalinizdekisevgili:

pinkmylove:

hayalinizdekisevgili:

pinkmylove:

f-foreverliving:

dizimagolmadanasla:

paytakpanda:

ulan ahhauajskflgls

yine bana yok :P

Hiç kimse evde kalmasın diye yapıyoruz bunu :D

Bana ettiler amk :Dsd:d:D

BEKLIYORUM AMA GELICEGI YOK :((

Olum 5 tane geldi jscjvsjb

Banada 2 tane geldi amk DAHA TALİPLERİMİ BEKLİYORUM ARKADAŞLAR agshjd

Ax

Yine bana gelmedi tabi

bana gelir mi gelmez

SA

(Source: drugsking)

We make Tumblr themes